tjugo femtioåtta *pip*

Det är fotboll på tv idag. Det gör mig rådvill. Kanske läsa med hörlurar på, men jag gillar att ha det tyst när jag läser. Kanske sätta på V hörlurarna.

Vore så glad om någon kunde sponsra mig med ett nytt PSP-spel, är det ingen som har ett sånt som de vill låna ut till mig? Bara tills vi har flyttat, det är ju nu det är som värst. När man väntar.

Har mekat med vår persienn idag (stavas det så?). Det känns så lustigt att vara den tekniska i det här förhållandet. Eller ovanligt är nog ordet. Min tekniska förmåga är ju en av de saker som jag är allra mest stolt över, och nu får jag även visa den och den uppskattas.

Ja just ja, jag har löneförhandlat idag också, tror det gick bra. Vet ju inte ännu om det gick vägen, men jag gjorde det.

Kommentarer
Postat av: sanna

Mitt sybord är ett helt vanlitg stor skrivbord från Ikea. Det viktigaste är att bordskivan är stor så man kan breda ut sig och ha mycket plats för alla sygrejer.Ja en fritidsgård hemma hos er låter skoj!!!

Postat av: The One and Donny

Ja. Rättstavat. Tjoho :)



Om enbart alla omkring 25-årsåldern skulle överleva ett världskrig så skulle inte en kotte kunna laga en persienn. Flera skulle dock kunna skriva om försöken i sina bloggar (om vi ponerar att internet av någon outgrundlig anledning överlevde ragnarök). Så då kommer du att betraktas lite som en Einstein. Tänk på det.

2008-09-17 @ 00:08:33
URL: http://le-faux-pas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback