Vackra dag!

Jag kunde inte sova i morse. Jag vaknade upp och tänkte bara på möbler. Jäj! Ett riktigt hem. Jag kan möblera om varje lördag som när jag var liten. Jag stängde in mig på mitt rum på lördagarna och möblerad om och lyssnade på radio. Jag kom bara ut för att äta och sen gick jag på disco och var coolast. Det tyckte jag nog inte då, jag var ju så satans blyg. Men såhär i efterhand tycker jag att jag var ganska så tuff och knasig som hittade på en massa knas med hår och kläder.

Inspirationen återvänder, det är härligt som tusan!

Jag måste tvätta håret, det kliar i min hårbotten, sen ska jag ta itu med mina 23 post-its. Jag vill ju inte jobba, jag vill fantisera. Bu-hu!

Kommentarer
Postat av: T

det var tider det....när man möblerade om och gick på disco.

Visserligen testade jag ju "disco" i lördags.

Och vill jag så har jag ju ett helt hus att möblera. :)Har ni köpt eller ska ni hyra lght?!

Malgomaj är ett litet samhälle, sen finns det malgomajsjön. Med mkt fisk! :) fina minnen därifrån.

Konstigt att det står .se efter. Jag har ju .com?! Varför?

Nu ska jag iväg och jobba!

Puss

/T

Postat av: Ferhat

Vill du att din blogg ska bli till dagens blogg? Gå då in på min blogg http://Ferhat.blogg.se/ eller gå in på http://ferhat.blogg.se/2008/september/dagensblogg.html och kommentera om att du vill vara med. Glöm inte att skriva in din bloggadress och idag vid 16.00 tiden berättar jag om vilken blogg vinner. Så är du med?

2008-09-04 @ 12:42:33
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: M

Vadå flytta? Ni kan bara göra det så där, om ni känner för det?! Hur tusan kom ni över en lgh i Årsta? Du kanske kunde fixa en åt oss också, på samma gång? Köpa/hyra (1:a el 2:a hand)? Berätta nu! Avis jag är.. fastän vi vill ju bo här, men det får vi antagligen inte efter februari -09.:-(

Krams!

2008-09-04 @ 13:43:24
Postat av: sanna

Nu ska jag träffa din syster! Tjingeling!

2008-09-04 @ 15:43:43
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback